Οι στόχοι στην κατασκευη e-shop:

  • Προσαρμογή του σχεδιαστικού στην εταιρική και προϊοντική ταυτότητα της επιχείρισης.
  • Εντυπωσιακός σχεδιασμός χωρίς να θυσιάζεται η εύκολη πλοήγηση και η χρηστικότητα.
  • Λειτουργικότητα και ευκολία στον χρήστη σε όλα τα στάδια της On-line αγοράς μέχρι το τελικό check out και την πληρωμή-ολοκλήρωση της παραγγελίας.
  • Έυκολη διαχείριση στην προσθήκη – αφαίρεση προϊόντων, διαχείριση παραγγελιών, πελατών, εταιρικών νέων.
  • Κατασκευή eshop με γνώμονα τις μηχανές αναζήτησης και τους κανόνες του Search Engine Optimization (S.E.O.). Η υψηλή κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης ξεκινάει από την ίδια την κατασκεύη του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Κατασκευή e-shop και χαρακτηριστικά:

  • Κατηγοριοποίηση προϊόντων σε απεριόριστα επίπεδα κατηγοριών και υποκατηγοριών.
  • Αναλυτική παρουσίαση κάθε προϊόντος ή υπηρεσίας με απεριόριστο αριθμό φωτογραφιών,κατηγορία, υποκατηγορία, κωδικό,εταιρία, περιγραφή και τιμή. Οποιαδήποτε άλλη προδιαγραφή μπορεί να συμπεριληφθεί στην περιγραφή.
  • Σύστημα Back Office του ηλεκτρονικού καταστήματος για την διαχείριση των παραγγελιών και των μελών - πελατών.
  • Πλήρη διαχείριση της βάσης δεδομένων των προϊόντων με εύκολο στην χρήση περιβάλλον για προσθήκες, αφαιρέσεις και κάθε είδους αλλαγή.
  • Κατασκεύη e-shop με φίλτρα πλοήγησης π.χ. εταιρία, τιμή.
  • Διαδικασία εγγραφής μέλους - πελάτη (Sign In).
  • Αναζήτηση (full text) και σύνθετη αναζήτηση.
  • Καλάθι αγορών (Shopping Basket).
  • Wish list (καλάθι αγαπημένων προϊόντων).
  • «Σαλόνι» παρουσίασης επιλεγμένων προϊόντων στην κεντρική σελίδα και στην αρχική σελίδα κάθε κατηγορίας προϊόντων.
  • Αυτόματη ενημέρωση του διαχειριστή και με email για κάθε παραγγελία.
  • Λειτουργία σχετικών προϊόντων (related products).
  • Κατασκευή e-shop με δυναμική ενότητα διαχείρισης εταιρικών και προϊοντικών νέων.
  • Δυναμική ενότητα ανανέωσης προσφορών, νέων προϊόντων.
  • Δυνατότητα του πελάτη να βλέπει την καρτέλα του και το ιστορικό των παραγγελιών του.
  • Yπηρεσία αποστολής κωδικού στο email του πελάτη σε περίπτωση απώλειας του κωδικού.
  • Υπολογισμός ταχυδρομικών εξόδων βάσει βάρους και γεωγραφικής ζώνης.
  • Λειτουργία «διπλών τιμών» για πραγματοποίηση εκπτωτικής πολιτικής.
  • Δυνατότητα εγγραφής του επισκέπτη για newsletters.
  • Εταιρική παρουσίαση με πλήρη ανάλυση του ιστορικού της εταιρίας, δραστηριοτήτων, οικονομικών μεγεθών.
  • Δυνατότητα το e-shop να κατασκευαστεί και στην αγγλική γλώσσα.
  • Απόλυτη ασφάλεια των πληρωμών μέσω πιστωτικής κάρτας, οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω pay center τραπέζης και χρήση πρωτοκόλλου SSL.
  • Δυνατότητα πληρωμής με κατάθεση στην τράπεζα, αντικαταβολή ή PayPal.
  • Δυνατότητα B2B (χονδρικής πώλησης) με ειδικό login και εκπτωτική πολιτική ανά πελάτη .
  • Δυνατότητα συγχρονισμού με οποιοδήποτε Erp της αγοράς.